Subject: Pärnu linn, Saugamõisa detailplaneering
From: "Kert Rebane" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 11:17:33 +0300

Tere,

meil on hetkel tegemisel Pärnu linnas, Saugamõisa tee ja Uus-Sauga tee
piirkonna detailplaneeringu geoaluse koostamine. Mõõdistatavasse alasse
jääb ka Lennuvälja tee, mille rekonstrueerimisel välja ehitatud
kommunikatsioonide teostusjoonised meil hetke puuduvad. Palun need meile
edastada, et saaksime need ka oma joonistel kajastatud.
Lisan ka ala skeemi, mille ulatuses infot vajame.

Lugupidamisega,

Kert Rebane
Projektijuht
Inseneribüroo REIB OÜ
Registrikood: 10434933
[email-masked]
5213393

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.