Subject: Kutse uue Narva-Jõesuu muuli avatseremooniale
From: "Anna Markova" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jul 2026 14:27:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Head partnerid, toetajad ja sõbrad!

Meil on erakordne rõõm ja au kutsuda teid osa saama Narva-Jõesuu linna jaoks 
ajaloolisest ja märgilisest sündmusest – uue muuli pidulikust 
avatseremooniast, mis toimub laupäeval, 8. augustil kell 13.00. Selle 
olulise maamärgi valmimine on suur samm meie piirkonna arengus ning me 
soovime seda tähistada koos inimestega, kes on meile sellel teekonnal toeks 
olnud. Meid ootab ees meeleolukas ja pidulik pärastlõuna, mida juhib 
armastatud Marko Matvere.

Sündmuse programmis on:

*
Teatri „Giraffe Royal“ etendus

*
Tervituskõned ja tänukirjade üleandmine partneritele

*
Pidulik ja sümboolne köie läbiraiumise tseremoonia

*
Marko Matvere muusikaline etteaste ja esimene ühine jalutuskäik uuel muulil

Eriprogramm meie partneritele ja toetajatele:

Pärast ametliku tseremoonia lõppu on meil hea meel kutsuda teid privaatsele 
koosviibimisele ja põnevale ekskursioonile:

*
Kell 14:30 – seltskondlik koosviibimine ja suupisted Narva-Jõesuu Medical 
SPA terrassil

*
Kell 15:30 – kultuurilooline ekskursioon Kuursaali juurde, mida juhib ning 
kohalikku ajalugu tutvustab Vaivara Sinimägede Muuseumi juhataja Ivika 
Maidre

Et saaksime sündmust ja vastuvõttu teile mugavalt ette valmistada, palume 
oma osalemisest teada anda registreerimisvormi kaudu 
<https://forms.gle/QADvQ121VVEkQkp88> SIIN. Palun täitke see hiljemalt 1. 
augustiks.

Kohtumiseni Narva-Jõesuus, kus jõgi kohtub merega!

Muuli ehitustööd on rahastatud EL Ühtekuuluvuspoliitika fondi meetmest 
„Atraktiivne piirkondlik ettevõtlus- ja elukeskkond“, Maakondlike 
arengustrateegiate elluviimise toetusmeetmest ja Euroopa Merendus-, 
Kalandus- ja Vesiviljelusfondi meetmest „Perioodi 2021-2027 kalasadamate 
investeeringutoetus“ projekti „Ida-Viru regiooni veeteede võrgustiku ja 
turismiettevõtluse arendus“ raames.

Südamliku tervitusega,

Narva-Jõesuu Linnavalitsus

______________________

Anna Markova
Turismi- ja ettevõtluskoordinaator
Narva-Jõesuu Linnavalitsus
Tel: 51997778
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>