Subject: Linda pargi ja selle lähiala DP osalisest kehtetuks tunnistamisest
From: "Tatjana Nikolajenkova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "Maa-amet" <[email-masked]>, "Maaeluministeerium" <[email-masked]>, "AS Narva Vesi" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kaitseministeerium" <[email-masked]>, "Ida prefektuur Narva politseijaoskond" <[email-masked]>,AS Narva Soojusvõrk <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Telia Eesti AS" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jul 2024 15:47:01 +0300

Tere

Narva Linnavalitsuse Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet teatab Narva
Linnavolikogu 20.06.2024 otsusega nr 34 (manustatud) Narva Linnavolikogu
25.09.2009 otsusega nr 127 “Linda pargi ja selle lähiala detailplaneeringu
kehtestamine” kehtestatud detailplaneeringu osalisest kehtetuks
tunnistamisest.

Linda pargi ja selle lähiala detailplaneering algatati Narva Linnavolikogu
04.05.2006 otsusega nr 72 Narva Linnavalitsuse Arhitektuuri- ja
Linnaplaneerimise Ameti ettepanekul. Narva Linnavolikogu 25.09.2009
otsusega nr 127 kehtestati OÜ Tinter-Projekt poolt koostatud Linda pargi
ja selle lähiala detailplaneering (töö nr A26-06).

Linda pargi ja selle lähiala detailplaneeringu koostamise eesmärk on
planeeritava maa-ala korrastamine, Linda pargi heakorrastuse lahendamine,
korterelamute liikluskorralduse ja parkimise määramine, haljastuse ja
jalakäijate teede lahendamine, tehnovõrkude asukoha määramine.
Planeeritava maa-ala pindala on ca 1,3 ha. Planeering ei sisaldanud
kehtiva Narva linna üldplaneeringu täpsustamise ettepanekut.

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet tegi Narva Linnavolikogule
ettepaneku tunnistada Linda pargi ja selle lähiala detailplaneering
osaliselt kehtetuks Pos 1 ehk Kosmonaudi tn 9, Pos 2 ehk Kosmonaudi tn 7,
Pos 3 ehk Kosmonaudi tn 5 ja Pos 4 ehk Kosmonaudi tn 3 osas, kuna
detailplaneeringus esitatud parkimislahendus ei vasta korteriühistute
vajadustele ja soovidele nii kuju, asukoha kui ka suuruse osas. Peale
detailplaneeringu kehtetuks tunnistamist lahendatakse korteriühistute
parkimiskorraldus ehitusprojektidega, milles lähtutakse kehtiva
üldplaneeringu nõuetest ja mis tuleb kooskõlastada Arhitektuuri- ja
Linnaplaneerimise Ametiga. Linda pargi ja selle lähiala detailplaneeringu
osaline kehtetuks tunnistamine ei takista planeeringu terviklahenduse
elluviimist.

Narva Linnavolikogu 20.06.2024 otsus nr 34 on lisatud käesoleva kirja
manusesse.

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9062

M: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]