Subject: Ed: küsimused
From: "Gea Metus" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Oct 2025 09:47:49 +0300

Tere

Palun registreerida.

Lugupidamisega

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 8. oktoober 2025 12:00
Adressaat: Gea Metus <[email-masked]>
Teema: küsimused

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

 Palun öelge, kas lastehoius  võib olla aknad, mis ei avane, kuid on 
ventilatsioonisüsteem? Ja veel üks küsimus: kas ruumis peab olema teine 
väljapääs või võib olla ka ainult üks? (ruum asub 1. korrusel)?

Vastust oodates

Tittalino OÜ esindaja

Svetlana