Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Oct 2025 11:44:59 +0300

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/24395 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Puhtaleiva küla, 39 
Tartu-Jõgeva-Aravete tee // Andrease // Habola // Kerli // Kivi // Kõnnitee 
// Kõrtsi tee // Lellatsi-Kooli tee // Lepiku tee // Märtini // Nurme tee // 
Paju // Posti // Postimaja // Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L1 // 
Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L2 // Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L3 // 
Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L4 // Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L5 // 
Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L6 // Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L7 // 
Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L8 // Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L9 // 
Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L10 // Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L11 
// Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L12 // Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee 
L13 // Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L14 // Puhtaleiva-Voldi 
kergliiklustee L15 // Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L16 // 
Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L17 // Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L19 
// Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L20 // Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee 
L21 // Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L35 // Tendi // Valgeansu tee // 
Vissaku // Voldi küla, 39 Tartu-Jõgeva-Aravete tee // Äksi alevik, 14221 
Äksi-Kukulinna tee // Ausamba // Kirikumõisa // Kirikuvälja // Kõrtsi tänav 
// Mänguväljaku // Puhtaleiva-Voldi kergliiklustee L22 (jalgtee koos 
valgustusega) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27583299>  (menetlus nr: 
514609), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.