Subject: Soov paluda keegi Päästeametist esinema - 20. august
From: Kaisa Äärmaa <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Sat, 6 Jun 2026 15:11:58 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kirjutan Teile Lõuna-Eesti Turismiklastrist ja seoses ühe sündmusega, mida 
oleme planeerimas.

Riverways II (veeteedel ligipääsetavuse parandamine) projekti raames oleme 
20. augustil korraldamas veekogudele ligipääsetavuse võimalusi tutvustavat 
üritust. Asukoht Otepää, Pühajärv.

Kaasame teenusepakkujaid, toodete pakkujaid, kes näitaksid spetsiaalseid 
ligipääsetavaid ja ka muidu nutikaid lahendusi/tooteid/teenuseid, mis veega 
seotud ja looksid ala, kus inimesed saavad päriselt asju järgi proovida ja 
näha.  Lisaks on kaasatud parasportlased ja artistina Jaan Tätte. Esindaja 
tuleb ka "Pane oma meeled proovile!" organisatsioonist. Samuti soovime 
pakkuda võimalust lastel erinevates töötubades osaleda.  Sündmus on 
külastajatele tasuta.

Oleksime väga huvitatud kui ka Päästeamet oleks esindatud. Ehk oleks 
võimalik rääkida lähemalt veeohutusest ja veepäästest ning tutvustada 
veepäästevahendeid.
Plaanisime kaasata ka Märjad Käpad, kuid sealt esindust ei ole tulemas. 
(Laager)
Seega väga loodame, et keegi saaks Päästeametist veepäästest rääkima tulla. 
🙂

Tänades,

Kaisa Äärmaa
SA Tartumaa Turism projekti turundusspetsialist ja Võru maakonna 
turismispetsialist
Lõuna-Eesti Turismiklaster
55 572 695