Subject: Juurdepääs Täitmisregisrile
From: "Vesiaid-Sepp, Karin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jul 2026 17:35:56 +0300

Tere!

Luminor Bank AS on väga huvitatud liitumisest Täitmisregistriga. Enne, kui 
me sellise otsuse teeme, oleks paar küsimust:

*	Mis on päringu hind? (kas on erinevusi ettevõtete või eraisikute vaates – 
me ei ole veel otsustanud, kas see saaks vaid abimeheks või igapäevaseks 
krediidiotsuste tegemiseks)
*	Meil on RIK leping olemas, kas selle teenuse peaks lepingusse lisama või 
saab ka eraldi lepingu ja arvega (meil ei hakkaks kõik üksused seda teenust 
kasutama)?

Tervitades,

Karin

Karin Vesiaid-Sepp

Product Manager | Corporate Lending Products Unit

Phone: + 372 5248503

Address: Liivalaia 45, 10145 Tallinn

This transmission is intended solely for the person or entity to whom it is 
addressed. It may contain privileged and confidential information. If you 
are not the intended recipient, please be notified that any dissemination, 
distribution or copying is strictly prohibited. If you have received this 
transmission by mistake, please let us know and then delete it from your 
system.