Subject: C-262/26
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 12:55:36 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/312
Kohtuasja number: C-262/26
Vastuse kuup�ev: 25.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: inimtervishoius kasutatavad ravimid; ravimite t�iendava kaitse 
tunnistus; toimeainete kombinatsioon
�iguslikud vormid: direktiiv 2001/83/E�; m��rus (E�) nr 1234/2008; m��rus 
(E�) nr 469/2009

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8828

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium