Subject: Teabenõue
From: "Edgar-Kaj Velbri | WALLESS" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Mon, 29 Jul 2024 17:16:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Konkurentsiamet,

Palun edastada mulle Konkurentsiameti otsus nr 05.04.2024 nr 7-10/2024-007
„Elektrienergia bilansiteenuse hinna arvutamise ühtne metoodika“, sh nii
Konkurentsiameti otsus kui ka kooskõlastatud metoodika.

Lugupidamisega,

Edgar-Kaj Velbri

Partner | Vandeadvokaat

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

5650 6329

Liivalaia 45, 10145 Tallinn

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel.
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.
Aitäh!