Subject: FW: Vastus ristmiku läbilaskvuse hinnangule
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 10:29:21 +0300

From: Hadley Barrett (Oxford Sustainable) 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, September 15, 2024 6:40 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Astrid Vaiksaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vastus ristmiku läbilaskvuse hinnangule

Marje-Ly,

Kopeerin detailplaneeringu dokumendi põhiosast järgmise teksti. Ma ei 
kopeeri ühestki teisest ega täiendavast dokumendist (mis kõik kordavad ja 
varundavad täpselt seda väidet). See kirjeldab täpselt, kuidas plaan 
realiseerub:

I copy the following text from the main part of the detailed plan document. 
I do not copy from any other or supplementary document (which all repeat and 
back up this statement exactly). This states exactly how the plan is being 
realised:

“Järgnevate arenguetappide käigus igal etapil:

-      Rajatakse antud etapiga rajatava hoonestuse kasutamiseks vajalik

tehniline infrastruktuur: vee- ja kanalisatsioonivõrgustik, teede- ja

kergliiklusteedevõrgustik koos tänavavalgustusega, soojusvõrgustik

juhul, kui rajatav hoonestus liidetakse tsentraalsesse küttesüsteemi,

ning elektrivarustus.”

….

“Esimese etapi A- ja B-osade ehitus võib vajadusel toimuda samaaegselt.”

Kas saate nende punktide põhjal kinnitada:

(a) Teie praegune arvamus (nagu ma allpool viitan) Teie kirjas on otseses 
vastuolus õiguslikult kehtiva detailplaneeringuga, mille Maanteamet juba 
kinnitas.

Kui arvate, et see ei ole vastuolus, kas saate selgitada, kuidas?

From these points, can you please confirm:

a.	your current opinion (as I reference below) in your letter is directly in 
contravention with the legally valid detailed plan which was already 
approved by maanteamet.

If you believe it is not in contravention, can you explain how?

Thanks,

Hadley

From: Marje-Ly Rebas [mailto:[email-masked]]
Sent: 09 September 2024 08:17
To: Hadley Barrett (Oxford Sustainable) 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Astrid Vaiksaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vastus ristmiku läbilaskvuse hinnangule

Tere, Hadley

Kahetsusväärse eksituse tõttu viitasin meie kirja 9. punktis punktile 8.1 
ning punktis 10 punktidele 8.2 ja 8.3. Korrektne oleks olnud viited 
punktidele 9.1, 9.2 ja 9.3. Vabandan!

Detailplaneeringu seletuskirja kohaselt on planeeringul järgnevad lisad:

Avalike andmebaaside kaudu on Transpordiametil olnud võimalik tutvuda ainult 
kehtiva detailplaneeringuga, mitte selle lisadega. Meil puudub info, 
millised lisadokumendid olid koostatud Juuru vallaga. Oleme kujundanud oma 
seisukohad toetudes kehtivale detailplaneeringule ning jääme 05.09.2024 
kirjas nr 7.1-2/24/3702-4 toodud seisukohtade juurde.

From: Hadley Barrett (Oxford Sustainable) 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, September 8, 2024 3:16 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Astrid Vaiksaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Vastus ristmiku läbilaskvuse hinnangule

Hi Marje-Ly,

Lisatud dokumendis kirjutate, et ei nõustu oma kirja punktiga 8.2 (eeldan, 
et 9.2).

"Infrastruktuur ehitatakse vastavalt igale hoonele mitte enne, mitte pärast, 
vaid hoone ehitamise ajal"

Aga see on Detailplaneeringu põhiline põhipunkt! See on olemus, mille ümber 
kogu plaan on välja töötatud ja kinnitatud.

See on põhiteave ja rõhutatud DP lisadokumentides, mis olid koostatud Juuru 
vallaga (enne Rapla vallale üleminekut).

Vähemalt selle punktiga ei saa vaielda, sest see on seaduseks muudetud ja 
allkirjastatud dokumendi aluskivi.

Palun kommenteerige.

...........

In the attached document you write that you dont agree with 8.2 (I assume 
9.2) in your letter.

„The infrastrcture will be built according to each building not before, not 
after but at the time the building is constructed“

But this is the core fundamental point of the Detailed Plan! This is the 
essence around which the whole plan has been developed and approved.

This is the key information and emphasised in the DP supplementary documents 
that were siged with Juuru vald (before it passed to Rapla vald) .

This point at least, cannot be argued with, because it is the foundation 
stone of the document made law law and signed for.

Please comment.

Hadley

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, September 5, 2024 5:30 PM
To: Hadley Barrett (Oxford Sustainable) < 
<mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Astrid Vaiksaar < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Vastus ristmiku läbilaskvuse hinnangule

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Vastus ristmiku läbilaskvuse korrigeeritud hinnangule

Registreerimise kuupäev: 05.09.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/3702-4.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.