Subject: Fwd: Virtsu alevikus Mere pst 1 kinnistule ebaseaduslikult rajatud mahasõidu selgitustaotlusest
From: CareWorks OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Herkki Rõõm <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 08:00:00 +0200

Tere

Esiteks:
Pakun kompromissi kohtuväliseks lahenduseks: Võtke ametlikult arvele 
mahasõit, mis on tähistatud katkendjoontega, märgitud kaartidele ning 
kasutuses juba ligi 80 aastat. Väljastage tingimused rekonstrueerimiseks. 
Omalt poolt pakun võimalust planeerida oma krundi kaudu jalakäiate ligipääs 
kõrval asuvale parklale, mille rajas  Maanteeamet reformimata riigimaale 
ning jättis selle ilma ühestki ühendust olemasolevate kergliiklusteedega.

Teiseks:
Vastan 22.11.2024 kirjale nr 3.3-6/24/18347-2

Kõigil minu poolt leitud ning minule esitatud arofotodel vaidlusaluse 
mahasõidu kohas on kas katkendjoon või puudub teekattemärgis. Palun tõendada 
väidet, et peale 2008a taastusremonti on vaidlusaluses kohas olnud 
pidevjoon.

Edastan suunava märgistusega väljavõtte 22.11.2024 Teie edastatud 
projektlahenduse joonise pealt, mis oli eelmise omanikuga kooskõlastatud.
Palun tutvuda järgmiste jooniste detailidega:
a) Halli katkendjoonega: Mere pst 1 krundil asuv tee, mis on ühendatud 
Tallinna maanteega (nagu ka digitaalsel joonisel)
b) Halli katkendjoonega: Mere pst 1 krundi asuva tee vana mahasõit, mis jäi 
uuendatud teekatte alla (nagu ka digitaalsel joonisel)
c) Oranži joonega: uue mahasõidu kontuurid  (nagu ka digitaalsel joonisel)

Palun täpsustada: 1. kas näete neid detaile joonisel. 2. kuidas on teie 
edastatud projektlahendusel eristatavad teekattemärgistuse pidevjooned, 
katkendjoontest?

Olete 22.11.2024 kirjas väitnud: "Kooskõlastatud jooniselt on selgelt näha, 
et vaidlusalusesesse kohta mahasõitu ei ole projekteeritud." Palun 
täpsustada: Mida kujutab oranži joonega tähistatud lehter praeguse mahasõidu 
kohapeal, 2007 aasta projektlahenduse joonisel?

Olete väitnud, et projekti mahutabelis pole selles kohas mahasõitu ette 
nähtud. Palun anda hinnang: Kas eksisteerib ka selline praktika, kus mõned 
projektlahenduse peale märgitud mahasõidud ei ehita transpordiamet oma 
resurssidega välja, vaid rajab hoopis kinnistu omanik?

Lisan väljavõtte Eesti põhikaardist 1996-2007.
Palun anda hinnang: a)kas kaardil on näidatud Mere pst 1 krundil tee koos 
mahasõitudega Tallinna maanteele ja Mere puiesteele?
b) Kas Transpordiameti seisukohast on Maa-ameti põhikaart oma 
usaldusväärsuses ülimuslik: Google maps kaardirakendusele?

Vahekokkuvõtteks:
Oma 22.11.2024 kirjas oletate, et teekattemärgistusega on tekkinud "ekslik 
viga". Minu oletus on aga algusest peale olnud see, et viga on tekkinud 
hoopis sellest, et mahasõidu olemasolu fakti olete ekslikult hinnanud, 
viletsa kvaliteediga aerofoto järgi. Palun kaaluda tõsiselt seda varianti 
sest 2017 aerofoto pealt pole selgelt näha isegi Mere pst poolset mahasõitu. 
Samas vanemate ja uuemate aerofotode pealt on need mahasõidud näha!

Mis puudutab krundil kehtivat ehitusluba, siis seda täitma ei hakatud ja 
tühistatakse. Ma polnud selle projektiga ka seotud enne 2022 aastat ning 
praegu projekteerime sinna enefitiga avalike laadijaid. Mujale panna ei sobi 
sest Mere pst mahasõitu kasutab autopesula ja krundil on olemas teine, 
katkendjoontega tähistatud mahasõit. Väide selle mahasõidu ebsaeaduslikusest 
oli ja on minu jaoks täiesti jabur ja ootamatu. Ei ole mina seda sinna 
rajanud. Vanast ajast. Teised ahvid. Teine tsirkus.

Jään ootama uusi kirju ja joonistusi.

Jõudu tööle!
Aleksander Tomas Vassiljev
Careworks OÜ
+372 56491205
Linkedin <https://www.linkedin.com/in/aleksander-tomas-vassiljev-16142066/>

---------- Forwarded message ---------
Saatja: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: R, 22. november 2024 kell 16:31
Subject: Virtsu alevikus Mere pst 1 kinnistule ebaseaduslikult rajatud 
mahasõidu selgitustaotlusest
To: CareWorks OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Virtsu alevikus Mere pst 1 kinnistule ebaseaduslikult rajatud 
mahasõidu selgitustaotlusest

Registreerimise kuupäev: 22.11.2024

Registreerimise number: 3.3-6/24/18347-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.