Subject: tähtaja pikendamise palve - Tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks
From: "Elise Nassar" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Mart Einasto - JUSTDIGI", "Aive Telling - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jul 2026 11:50:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan seoses Tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu
kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks esitamisega. Antud eelnõule on
arvamuse avaldamiseks esitamise tähtaeg 28.07.2026. Kuna tegemist on
puhkuste perioodiga ning eelnõul on oluline mõju majandustegevusele, siis
palub AS Tallink Grupp täiendavalt aega eelnõule vastamiseks. Palun
tähtaega pikendada kuni 4.08.2026.

Lugupidamisega

ELISE NASSAR

Juhatuse liige

-

AS Tallink Grupp

Sadama 5, 10111 Tallinn,

Eesti

-

Tel: +372 61 282 05

Mob: +372 556 24 559

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tallink.com/> www.tallink.com