Subject: Ed: Vs: Soovin suurendada laste arvu,13 last, 3 õpetajat.
From: "Eva Puhm" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 08:15:26 +0300

Tere

Palun registreerida Deltas ning suunata osakonnajuhatajale Tiia Luht.

Lugupidamisega

Eva Puhm

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5594 3258

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Hoiupesa <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 17. juuni 2026 20:01
Adressaat: Eva Puhm <[email-masked]>
Teema: Re: Vs: Soovin suurendada laste arvu,13 last, 3 õpetajat.

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Hoiupesa Lastehoiul on kehtiv tegevusluba 12 lapse ja 3 kasvataja jaoks.

Palume kaaluda võimalust suurendada laste arvu 1 koha võrra, et saaksime 
registreerida kuni 13 last ning jätkata 3 kasvatajaga.

Kas see on võimalik?

Meie lapsed on väikesed, haigestuvad sageli ning mõned jäävad aeg-ajalt koju 
perekondlikel põhjustel või puhkuse tõttu.

Praktikas ei ole rühm peaaegu kunagi täielikult täidetud ning igapäevaselt 
käib lastehoius keskmiselt 9–10 last.

Oleme eemaldanud osa mööblist, mille tulemusena on tekkinud rohkem vaba 
ruumi mängudeks ja tegevusteks. Lisame kirjale ruumiplaani koos vaba 
mänguala tähistusega.

Ruumiplaan on lisatud manusesse.

Pindala järgi, arvestades mööbli alla jäävat ruumi välja, on näha, et meil 
on veel võimalik üks laps juurde võtta.

Oleksime tänulikud meie taotluse läbivaatamise eest.

Lugupidamisega

Hoiupesa Lastehoid
Marta

---- On пт, 02 мая 2025 08:05:58 +0300 Eva Puhm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote ----

Tere!

Meie süsteem näitab, et 30.04 on Teile hinnang välja saadetud. Kas see pole 
Teieni jõudnud?

Lugupidamisega

Eva Puhm

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5594 3258

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Hoiupesa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 30. aprill 2025 15:27
Adressaat: Eva Puhm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Soovin suurendada laste arvu,12 last, 3 õpetajat.

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Hoiupesa Lastehoid,Rae Vald.

Kohtusime eelmisel nädalal, palun öelge mulle, millal saan teada teie 
otsusest suurendada laste arvu? 12 last, 3 õpetajat.

Lugupidamisega

Marta

+37256716792