Subject: ETTEPANEK PEATUSE RAJAMISEKS
From: "Art Kuum" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Sep 2025 13:41:23 +0300

Lugupeetud Transpordiamet

Jõelähtme vallavalitsusele on tulnud ettepanek bussipeatuse rajamiseks
riigiteele nr 11260 Postijaama ja Muri tee ristmiku piirkonda. Vt. palun
juures olevat asendiplaani.

Muri tee elanikud kasutavad aktiivselt ühistransporti, kuid maantee ääres
kõnnitee puudub ja bussipeatuse poole kõndimine on pimedas ohtlik ning
keeruline ettevõtmine.

Oleme teadlikud, et Transpordiametil on plaanis antud teelõik renoveerida:
rajada uued kergliiklusteed, bussipeatused jne. Arvestades, et
renoveerimisprojekti ellu viimine võtab kindlasti aega, siis on vaja täna
leida ajutine lahendus, kuidas inimesed turvaliselt bussi peale saavad.

Tänane olukord on aga ohtlik ja seepärast vajab kiiret lahendust.

Arvestades, et Muri tee on väga hõreda liiklusega, siis oleks üks lahendus
paigaldada peatuse märk Muri tee otsa juurde mõlemale poole teed, et
inimesed saaksid vajadusel oodata bussi Muri teel. Sellisel juhul võiks
märgi paigaldamise enda peale võtta Jõelähtme vallavalitsus.

Käesolevaga palume Transpordiametil olukord üle vaadata ja leida lahendus,
kuidas Muri teel elavad inimesed turvaliselt bussi peale saaksid.

Parimate soovidega

Art Kuum

Jõelähtme abivallavanem

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  / +3725017127