Subject: IP7856 Avinurme 10 kV fiidri rekonstrueerimine. Oonurme ja Kellasaare küla, Alutaguse vald, Lääne-Viru maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Oct 2025 15:53:59 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Avinurme10 kV fiidri rekonstrueerimise
projekti Oonurme ja Kellasaare külas, Alutaguse vallas, Lääne-Viru
maakonnas.

Projekti eesmärk on rekonstrueerida amortiseerunud elektriliinid ning
nõnda parandada piirkonna elektrivõrgu ilmastiku- ja töökindlust ning
elektri kvaliteeti.

Selle projekti raames asendatakse ca 8,7 km olemasolevaid paljasjuhtmelisi
10 kV õhuliine kaetud juhtmetega ja asendatakse kõik ankru- ja nurgmastid
uute portaalmastidega, lisaks asendatakse vastavalt vajadusele liini
keskel asuvaid betoonmaste.

Kolmel korral ristumine riigiteega.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.