Subject: Metsanuka juurdepääsutee ehitusprojekti kooskõlastamine
From: "Urmas Lutz" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Urmas Lutz" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 13:16:32 +0200

Tere

Saadan kooskõlastamisele Metsanuka (Metsanuka, Mäeküla, Saaremaa vald, Saare 
maakond) kinnistu juurdepääsutee projekti kuna ehr.ee keskkonnas seda 
miskipärast menetleda ei soovitud...

Lugupidamisega

Urmas Lutz

Projektijuht

AS Amhold

Gsm +372 5218930

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Selline vastus Saaremaa Vallavalitsuselt (Andres Abna) 13.03.2025 ehitusloa 
taotluse nr. 2511271/02833 kohta:

Taotlusega esitatud „Metsanuka juurdepääsutee“ ei ole oma kasutamise 
otstarbelt maantee ega ka avalik tee. Vastavalt ehitusseadustiku Lisa1 
„Tabel ehitusteatise, ehitusprojekti ja ehitusloa kohustuslikkuse kohta“ – 
mitteavalike teede ja -platside ehitamiseks ehitusteatise või ehitusloa 
taotlemise kohustus puudub. Erateede ehitus on vaba ehitustegevus ja 
kinnistu omanik peab vaba ehitustegevuse puhul ise olema teadlik ja 
arvestama oma kinnistul paiknevate kitsenduste ja piirangutega, samuti tuleb 
riigimaanteelt mahasõidu rajamine kooskõlastada Transpordiametiga.

Samas ehr.ee keskkond ütleb, et on loakohustuslik:

From: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 13. märts 2025 12:18
To: Urmas Lutz <[email-masked]>
Subject: Ehitusloa taotlusel oleva ehitise menetlus on lõppenud

Tere!

Teie 11.03.2025 esitatud ehitusloa taotluse nr 2511271/02833 peal olnud 
ehitise (Metsanuka juurdepääsutee, EHR kood 221480235) menetlus on lõppenud. 
Dokument tagastati läbi vaatamata ja seda ei ole võimalik enam uuesti 
esitada. Tagastamise põhjust lugege palun täpsemalt 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/notifications> e-ehituse keskkonda 
laekunud teavituse pealt. Teavitused on leitavad ülemises paremas nurgas 
asuva kellukese alt või vasakul servas valiku „Suhtlus“ alt.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.