Subject: Kooskõlastus alalise juurdepääsu jaoks 16180 Karuse-Kalli teelt
From: "Uppus Markus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 16:05:01 +0300

Lugupeetud Transpordiamet,

Palume  kooskõlastust ajutise juurdepääsutee alles jätmiseks 110 kV
kõrgepingeliinide L170 ja L171 (Lihula–Virtsu) kaitsevööndis 16180
Karuse-Kalli teelt. Tee on rajatud õhuliinide rekonstrueerimise
teostamiseks ning selle säilitamine oleks edaspidiste hooldus- ja
remonditööde teostamiseks mõistlik.

Kinnistul 19501:002:0297 Koti-Enno on kinnistuomaniku kooskõlastus
juurdepääsutee alles jätmiseks olemas. Palume Transpordiameti nõusolekut,
et tee võiks jääda kasutusse ka pärast tööde lõppu.

Lugupidamisega

Markus Uppus

projektijuht

+372 5323 8544

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee