Subject: FW: Riigitee 62 Kanepi-Leevaku tee km 9,6-19,27 Puskaru-Põlva lõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Anni Luht" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 09:51:14 +0300

Tere,

Edastan all oleva arvamuse registreerimiseks.

Heade soovidega

Anni Luht

projektijuht/projekteerimise üksus

+372 509 0807

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 2, 2026 9:49 AM
To: Anni Luht <[email-masked]>
Cc: 'Naima Kabral' <[email-masked]>
Subject: Vs: Riigitee 62 Kanepi-Leevaku tee km 9,6-19,27 Puskaru-Põlva
lõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere,

Annan lihtkirjaga esmast tagasisidet.

Mäletan varasemast ajast, et Transpordiametil oli tahe Kiriku peatus teha
ühe poolseks ning rajada selleks ringtee Põlva- Kanepi suunal. Ei oska
kommenteerida kas see on vajalik või mitte, aga mäletan, et seda sai
arutatud.

Lisaks sooviti Puskaru ristmikut ümber ehitada, et Põlva – Kanepi
liiklejad ei peaks seal pöörama. Kas antud ideest on loobutud?

Täna on seal kokku neli tähistust ( 2x Puskaru ja 2x Puskaru põik). Kui
peatus rajada nt sinna ringteele, ning suunata bussid seda igakordselt
läbima ning eeldusel, et tagatakse ka antud ringi aastaringne hooldus,
saaks ristmiku teenindamise lahendada ka ühe peatusega.

Tännassilma peatuses (Põlva suund), teostab meil üks liin hetkel
tagasipöörde.
<https://web.peatus.ee/linjat/estonia:3f037010024494de2f270449f426f5f0/pys
akit/estonia:3f037010024494de2f270449f426f5f0:0:02>
https://web.peatus.ee/linjat/estonia:3f037010024494de2f270449f426f5f0/pysa
kit/estonia:3f037010024494de2f270449f426f5f0:0:02

See võimalus tuleks säilitada või rajada uus peatus Tänassilma-Kiuma
teele.

Lugupidamisega

Sander Saar
Tegevjuht
MTÜ Kagu Ühistranspordikeskus
------------------------------------------
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
58558702
Võru 12 / 63308 Põlva
kagu.ytk.ee <http://kagu.ytk.ee/>

Saatja: Anni Luht <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 1. juuni 2026 13:15
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: RE: Riigitee 62 Kanepi-Leevaku tee km 9,6-19,27 Puskaru-Põlva lõigu
rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere,

Projekteerimisega ei ole veel alustatud ning seetõttu ei ole bussipeatuste
lahendused teada. Projekteerimistingimuste menetlus ongi selleks, et
koguda asjakohast sisendinfot, millega projekteerimisel arvestada.

Üldised bussipeatuste projekteerimisega seotud tingimused on toodud
projekteerimistingimuste eelnõu punktis 5.3. Selguse huvides lisan ka
teeregistri kaardirakendusest väljavõtte, kus on tähistatud
projekteeritavas lõigus (sinine joon) paiknevad bussipeatused.

Projekteerimistingimuste menetluse järel on plaanis kohe alustada ka
projekti koostamisega ning kui bussipeatuste lahendustega seoses tekib
küsimusi, siis võtame Teiega ühendust. Hetkel palume
projekteerimistingimuste menetluses soovi korral Teil enda äranägemise
järgi esitada info, millega projekti koostamisel arvestama peaksime.

Heade soovidega

Anni Luht

projektijuht/projekteerimise üksus

+372 509 0807

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 26. mai 2026 10:30
Adressaat: 'Anni Luht' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Ed: Riigitee 62 Kanepi-Leevaku tee km 9,6-19,27 Puskaru-Põlva lõigu
rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere,

Milliseid tegevusi antud hetkel Kagu Ühistranspordikeskuse poolt antud
kooskõlastusringis taotletakse?

Ma ei näe lisatud dokumendis skeemi, mis kirjeldaks milliseid muudatusi
nt. bussipeatustega kavas on.

Lugupidamisega

Sander Saar
Tegevjuht
MTÜ Kagu Ühistranspordikeskus
------------------------------------------
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
58558702
Võru 12 / 63308 Põlva
kagu.ytk.ee <http://kagu.ytk.ee/>

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 20. mai 2026 11:05
Adressaat: Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Telia Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
aktsiaselts PÕLVA VESI <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Elektrilevi OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Andmesidevõrk MTÜ
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Mittetulundusühing Kagu Ühistranspordikeskus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Riigitee 62 Kanepi-Leevaku tee km 9,6-19,27 Puskaru-Põlva lõigu
rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Riigitee 62 Kanepi-Leevaku tee km 9,6-19,27 Puskaru-Põlva lõigu
rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 19.05.2026

Registreerimise number: 8-1/26-060/8754-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>