Subject: C-42/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 14:42:45 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/61
Kohtuasja number: C-42/25
Vastuse kuupäev: 11.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Euroopa Kohtu praktika; EÜ õiguse kohaldamise ülimuslikkus;
hüvitise arvutamine; kohtunike sõltumatuse põhimõte; liikmesriigi kohtu
kohustused; puhkusehüvitis; tööaja korraldus; vastuolu EL õigusega
Õiguslikud vormid: direktiiv 2003/88/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8002

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium