Subject: Tagasiside Eesti infoturbestandardi muutmisele, viit: 8-1/4143-1
From: "Roland Roman Puiestik" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jun 2026 14:59:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Eesti Infosüsteemide Audiitorite Ühingu tagasiside eelnõule viidaga 
8-1/4143-1.

Parimate soovidega!

Roland R. Puiestik

+372 58 838 238

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Selle teate sisu, sh sellele lisatud failid, on konfidentsiaalse iseloomuga 
ja kasutamiseks ainult teate adressaadile. Igasugune teate kasutamine, 
avaldamine ja kopeerimine vastuolus selle sihiga on keelatud. Juhul, kui 
olete saanud teate tingituna eksitusest, siis palume teil teavitada koheselt 
selle saatjat ja kustutada teade koos lisatud failidega.

This message, including any attachments, is confidential, may be privileged 
and is intended only for the use of the addressee. Any use, disclosure or 
copying of this message in whole or in part not in accordance with its 
intended purpose is prohibited. If you have received this message in error, 
please notify the sender immediately by return e-mail and delete this 
message and all its copies, including all attachments.