Subject: Arvamus Ravimiseaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise väljatöötamiskavatsusele
From: "Eesti Apteekrite Liit" <[email-masked]>
To: "info.sm"
Cc: "Laura Viidik"
Date: Mon, 4 Nov 2024 10:26:45 +0200

Tere

Edastame Eesti Apteekrite Liidu arvamuse. Kui peate vajalikuks, et see on 
digiallkirjastatud, siis palun andke sellest teada.

Parimate soovidega
Kaidi Sarv
Eesti Apteekrite Liidu peaproviisor

On 3. Oct 2024, at 09:20, [email-masked] <mailto:[email-masked]>  wrote:

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu väljatöötamiskavatsus kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 1. novembriks

Pealkiri: Ravimiseaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise 
seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 03.10.2024

Registreerimise number: 1.2-1/2494-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee/> www.sm.ee

<1.2-12494-1 03.10.2024 Väljaminev kiri.asice>