Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 May 2025 13:59:18 +0300

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10374 aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Külitse alevik, Ropka 
raudteejaam // Laane küla, 22132 Ülenurme-Külitse tee lõik 2 // Saariku // 
Suure-Saariku (0,4kV maakaabel ja 0,4kV liitumiskilp) ja soovib teid kaasata 
eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Tuginedes haldusmenetluse seaduse § 11 lõikele 1 ja 
3 ning § 40 lõikele 1, ehitusseadustikule, peab haldusorgan enne haldusakti 
andmist andma menetlusosalisele (sh kolmas isik) võimaluse esitada 
kirjalikus, suulises või muus sobivas vormis asja kohta oma arvamus ja 
vastuväited. Käesolevaga edastamegi tutvumiseks, kooskõlastamiseks ja 
arvamuse avaldamiseks projekteerimistingimuste eelnõu. Kui Teie, kui 
kooskõlastaja või arvamuse andja ei ole kümne päeva jooksul eelnõu saamisest 
arvates kooskõlastamisest keeldunud või arvamust avaldanud ega ole taotlenud 
tähtaja pikendamist, loetakse eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi 
kooskõlastatuks või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi eelnõu kohta 
arvamust avaldada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27396064>  (menetlus 
nr: 484757) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 09.06.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (TIMO VARIK) poole.