Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 13:43:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2211271/30674 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Raua tn 
22/1, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Raua tn 22 // Raua tänav 
T3, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Raua tn 22 // Raua tänav T3, 
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Raua tn 22 // Raua tänav T3, 
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Raua tn 22 (Äripindadega 
korterelamu, Veetorustik, Reoveekanalisatsioonitorustik, Sademeveetorustik 
ja drenaaž, Gaasitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27525300>  (menetlus nr: 
251236), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JOHANNA KAPPER) poole.