Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0894 - "Maamaksuseaduse muutmise seaduse osalise kehtetuks tunnistamise seaduse eelnõu (489 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 11 Sep 2024 15:33:38 +0300

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0894 - Maamaksuseaduse muutmise seaduse osalise 
kehtetuks tunnistamise seaduse eelnõu (489 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 11.9.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium; Rahandusministeerium

Tähtaeg: 26.09.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/4b10a521-bdc5-4ee3-96f2-66fc991a486d
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/4b10a521-bdc5-4ee3-96f2-66fc991a486d?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main