Subject: Vana-Vaida tee 12 detailplaneering
From: "Ramul Saarniit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Alo Visnap" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 17:33:08 +0300

Tere

Transpordiamet on väljastanud Vana-Vaida tee 12 detailplaneeringu 
koostamiseks seisukohad:  19.04.2023 nr 7.2-2/23/7077-2

Planeering on algatatud, võrguvaldajatega  kooskõlastatud.

Vastavalt Rae valla liikuvusspetsialisti märkusele oleme korrigeerinud 
planeeringu lahendust ja palume Transpordiametil lahendus üle vaadata ning 
anda täpsustatud tingimused ülekäiguraja realiseerimiseks.

Kooskõlastaja Õnne Kask
Otsustanud isik:
Roll: liikuvusspetsialist
Kooskõlastamine: Kinnitamine
Otsuse kuupäev: 23.10.2025 10:16
Otsus: Ei kooskõlastatud
Märkused: 1. Planeeringus ei ole käsitletud jalgsi või rattaga liikumist, 
palun selgitada täpsemalt
liikluslahenduse peatükis seletuskirjas. 2. Palun selgitada, kuidas tagate 
jalakäijate ohutu liiklemise
üle Vana-Vaida tee JJT-le ja bussipeatusesse. Ette näha ülekäigurada üle 
Vana-Vaida tee, küsida
Transpordiametilt, millistel tingimustel saab ülekäiguraja realiseerida ning 
tuua seletuskirjas välja need
tingimused. Ülekäiguraja loomiseks tuleb arvestada, et võib olla vajadus 
luua JJT ühendus ülekäigurajani.

Planeeringu dokumendid asuvad lingil:

Transpordiameti seisukohad asuvad alusfailide kaustas

https://pilveprojekt-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/ramul_pilveprojekt_onmicrosoft_com/IgBVxD2dNUqMRorHAgZeXnTKASGY_KRfrtxABtj66qV2OxQ?e=nzGcya

-- 

Lugupidamisega

Ramul Saarniit

OÜ Pilveprojekt

+372 53314067