Subject: RE: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.
From: "Kairi Zirk" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Cc: "Sten Ulrich" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 11:09:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kinnitan et nõustume SLA-ga.

KAIRI ZIRK
Spetsialist
Pilveosakond

T: 6208425
E: [email-masked]
Lastekodu 48,Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>

From: Hedi Stenman <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 23, 2024 10:54 AM
To: Kairi Zirk <[email-masked]>
Subject: FW: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Aadressilt [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ei saadeta
teile sageli meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks see
on oluline <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere

Palun Teil äriregistri teenuste arireg/lihtandmed_v3, arireg/esindus_v2 ja
arireg/detailandmed_v4  taotluste osas saata lisaks vabas vormis kinnitus,
et nõustute SLA-ga.

Äriregistri SLA leiate siit lingilt
<https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon>
https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

-----Original Message-----

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>

Sent: Wednesday, May 22, 2024 3:16 PM

Subject: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere!

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele
arireg/detailandmed_v4.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: arireg/detailandmed_v4.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 74000091/JVIS.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

ee-test

Teenuse kasutamise eesmärk:

Tervisekassa partnerite iseteenindusportaali arendamine -
lepingupartnerite kontaktinfo päringud

Taotleja kontaktid:

Nimi: KAIRI ZIRK

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Telefon: 5290553

Palume Teil otsuse langetamisel vastata otse taotlejale.

Parimat,

X-tee iseteeninduskeskkond

Riigi Infosüsteemi Amet

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]