Subject: FW: Käsmu Neeme teele tehnovõrkude planeerimine
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jul 2026 10:59:18 +0300

From: Heiki Kalberg <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 9, 2026 12:04 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Arvo Veltri
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Lea Teeääre | Haljala vald <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Janika Merisalu | Haljala vald
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tanel
Breede <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Reet Hääl
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Avo Bergström
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Käsmu Neeme teele tehnovõrkude planeerimine

Tere!

Olen suhelnud Päästeametiga ja saanud neilt seisukoha, et nende vaatest
võiks hüdrante panna ka sissesõitudele.

Oleme teinud kaasasoleva lahenduse, kus teemaa serva on pandud
poolemeetriste vahedega valgustusliin, veetoru ja reoveekanalisatsioon.
Üheskoos ehitades on võimalik need kõik teekatendi välisele alale ära
paigutada.

Küsimus Transpordiamet spetsialistidele – kas sellise lahendusega saaksime
edasi liikuda, st see oleks teile vastuvõetav ja kooskõlastatav?

Heade soovidega

Heiki Kalberg

Tel: 509 1874

AB Artes Terrae OÜ