Subject: advokaadibüroo RASK arvamuse Riigihangete seaduse eelnõule
From: Keidi Kõiv <[email-masked]>
To: "Anna Poots - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 17:09:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Anna Poots

Edastame käesolevaga Advokaadibüroo RASK arvamuse riigihangete seaduse
eelnõule.

Lugupidamisega

Keidi Kõiv
vandeadvokaat

Advokaadibüroo RASK
(+372) 618 0820
www.rask.ee | *Püsi lähedal  – jälgi ka
<https://www.linkedin.com/company/rask-attorneys-at-law> LinkedInis.

 <http://www.rask.ee/>
Kirjas olev info on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes
adressaadile. Kui kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis kustutage see ja
teavitage saatjat.