Subject: Kiri
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Aug 2026 16:22:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Tagasiside tuumaelektrijaama riigi eriplaneeringu asukoha 
eelvaliku lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise hindamise 
programmi kohta

Registreerimise kuupäev: 12.08.2026

Registreerimise number: 7.2-2/26/1832-6.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>