Subject: TEabenõue ravimi väljaveo teavituse osas
From: "Toimla, Silja" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Aug 2024 16:13:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan teile ravimifirmast Abbvie ja uurin, et kas on võimalik saada
raportit ravimite väljaveo teavituste osas? Ma tean, et olen varasemalt
selliseid raporteid RAvimiametilt saanud. Meid huvitavad teavitused just
upadatsitiniib ja risankizumabi kõigi annuste osas. Kas oleks võimalik
saada viimase 12 kuu infot?

Parimat ja kena suve jätku!

SILJA TOIMLA

Brand Manager

Dermatology

Mobile +372 56939122+372 55999250

Web  <http://www.abbvie.com/> www.abbvie.com

Email  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rävala pst. 4, 10145 Tallinn, Estonia

Please refer to our Privacy

Notice  <https://privacy.abbvie/> https://privacy.abbvie/

for additional information how AbbVie processes personal data and for a
description of your data privacy rights.