Subject: Asutuse töötajate ligipääsuõigused Maksu- ja Tolliameti e-teenuste portaalides
From: "Ave Alas - MTA" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 15:19:32 +0300

Head Maksu- ja Tolliameti e-teenuste portaali kasutajad

Palume ametiasutuse esindusõiguslikul isikul või tema poolt volitatud
teenistujal, kellel on pääsuõiguste haldamise õigus, kontrollida oma
asutuse teenistujate ligipääsuõiguseid Maksu- ja Tolliameti ametiasutuste
portaalis ja veenduda:
*   kas teenistujate kehtivad ligipääsuõigused on jätkuvalt vajalikud
tööülesannete täitmiseks;
*   kas kehtivate juurdepääsuõigustega teenistujate hulgas on isikuid,
kelle teenistussuhe on lõppenud.

Kui teenistuja ei vaja enam ligipääsuõiguseid või on töölt lahkunud,
palume need viivitamata lõpetada. Palume anda tagasisidet, kui asutuse
teenistujate pääsuõigused on kontrollitud.

Vastavalt Maksu‑ ja Tolliameti e‑teenuse keskkonnas elektroonilise
asjaajamise tingimustele ja korrale tuleb esindaja volituste lõppemisel
ligipääsuõigused viivitamata lõpetada või pöörduda selleks Maksu‑ ja
Tolliameti poole.

Viited (on leitavad ka Maksu- ja Tolliameti veebilehelt):
*   Maksu- ja Tolliameti e-teenuste keskkonna ametiasutuste portaal on
kättesaadav lingilt: https://ametnik.emta.ee 
*   Juhise asutuse nimel teenistujate juurdepääsuõiguste lõpetamiseks
leiate meie kodulehelt:
https://www.emta.ee/ariklient/e-teenused-koolitused/e-teenuste-kasutamine/
paasuoiguste-andmine-ja-lopetamine#riigi-kov-asutuse-paasuoiguste-loppemin
e 

Lisaks soovitame üle vaadata ka kasutajate ligipääsuõigused Maksu- ja
Tolliameti kliendiportaalis: https://maasikas.emta.ee/login 

Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda Maksu‑ ja Tolliameti
kontaktidel [email-masked] või [email-masked] 

Aitäh, et hoiate oma kasutajate ligipääsuõigused Maksu- ja Tolliameti
e-teenuste keskkondades ajakohasena!

Lugupidamisega

 	Ave Alas
tootejuht
Tulude osakond
Maksu- ja Tolliamet
[email-masked]	      <https://www.facebook.com/maksujatolliamet>
<https://www.linkedin.com/company/100561/>
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/>
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod>  	www.emta.ee	 
  ________________________________  
Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.