Subject: Tervishoiuteenuse kaebuste statistika
From: "Sirli-Marit Sikka" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Oct 2025 15:15:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere

Olen BFMi ajakirjanik ja soovin saada ülevaadet patsientide poolt 
Terviseametile esitatud kaebustest tervishoiuteenuse osutajate vastu.

Kas saaksite palun selgitada, kuidas Terviseamet kaebustega seotud andmeid 
kogub ja haldab? Millised andmed Terviseamet kaebuste kohta täpselt 
talletab?

Kui need andmed on olemas, oleksin väga tänulik, kui saaksite edastada ka 
anonüümitud koondstatistika viimase nelja aasta (2020–2024) kohta, näiteks 
jaotatuna:

*	Teenuseosutaja

*	Piirkond

*	Kaebuse liik
*	Menetluse tulemus

Soovin neid andmeid ajakirjandusliku töö tarbeks, et analüüsida 
tervishoiuteenuse kvaliteedi järelevalve seisu Eestis.

Palun edastada andmed anonüümitud kujul ja digitaalselt (nt Exceli või 
CSV-failina).

Parimate soovidega

Sirli-Marit Sikka

Ajakirjandus BA

Tallinna Ülikool