Subject: Kaevetööd, Kaluri tee, Haabneeme, Viimsi vald
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 08:19:33 +0300

Tere

Annan teada, et seoses Kaluri tee (Haabneeme, Viimsi vald) ÜVK trasside
rekonstrueerimisega oleme sunnitud selle liikluseks sulgema.

Riigiteega antud tööd otseselt seotud ei ole, kuid soovime riigiteele
paigaldada ajutised liiklusmärgid vältimaks asjatud pööramist Kaluri
teele. Lisan liikluskorralduse joonised

Paigaldus koht: Riigitee 11527 (Viimsi-Rohuneeme)

Tööde liikluskorralduse  aeg 01.juuli kuni 26.juuli 2024

Lugupidamisega

Hannes Hallik

Tel +372 5046464

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

PK Infra OÜ

Estonia pst 15

10141 Tallinn

Tel +372 5124319

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

PK Infra OÜ – teetööd, pinnasetööd, trassiehitus ja kõik sellega kaasnev