Subject: Probleem rajatisega 220584416 (Alajaam) TA maal (katastriüksus 30404:008:0010)
From: "Hannes-Paul Kirotar" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>, "Elektrilevi klienditeenindus Support" <[email-masked]>
Cc: "Margit Kuulmann" <[email-masked]>,Marek Väljari <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 13:38:26 +0300

Tere,

Kiili Vallavalitsus on tuvastanud probleemi Luige alevikus Mooni ja
Meremehe tänavate ristmikul asuva alajaamaga (asukoht
<https://maps.app.goo.gl/HDZKWDgciXaK83nk9> Google Maps kaardil).

Tegu on täiesti seadusliku alajaamaga (EHR kood
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/building/220584416> 220584416), mida
haldab Elektrilevi OÜ ja mis asub riigi transpordimaal (katastriüksusel
<https://ky.kataster.ee/ky/30404:008:0010> 30404:008:0010), mille
volitatud asutus on Transpordiamet.

Probleem seisneb selles, et alajaama ühenduvad kaablid, mis on
kaitsetorus, läbivad ka kuivenduskraavi ja kaablite kaitsetoru tekitab
kraavis ummistust.

Kas oleks palun võimalik sellele mingit lahendust leida? Näiteks kraavi
süvendada? Kui TA ja Elektrilevi OÜ ise ei saa seda teha, siis palub Kiili
Vallavalitsus Teie kooskõlastust, et kraavi ise süvendada/puhastada
kaablikaitse toru alt.

Tunnistame, et oleksime ise pidanud ehitusloa menetluse käigus (2009.
aastal) sellist asja ette nägema, kuid kahjuks seda ei nähtud. Täna on
meil aga reaalne probleem, mida soovime lahendada.

Pildid probleemist:

Lugupidamisega,

Hannes-Paul Kirotar

järelevalveinspektor

5561 5940 | [email-masked]

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.