Subject: LC5052 elektriprojekti kooskõlastamine Värska alevikus
From: "Siigur Egert" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Apr 2026 12:11:49 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekt “Lasteaia tn 2a kinnistu liitumine
madalpingel, Värska alevik, Setomaa vald, Võru maakond”, mille käigus
rajatakse liitumiskilp ning kaablitrass piirivööndi ja piiriveekogu
mõjualasse Värska alevikus. Manuses on kaasas asendiplaan, kus planeeritud
tööd on välja toodud ning projekti seletuskiri.

Lugupidamisega

Egert Siigur

AS Connecto Eesti

Vahtra tn 6

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee