Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Sep 2025 12:04:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/14919 aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Vasavere küla, 
Noka (Sidemast) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palun arvamust, millist mõju teadaolevalt 
mõjutab sidemast inimestele. Naaberkinnistute omanikud väidavad, et sidemast 
tekitab müra ja kahjustusi inimesi tervisele.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27549128>  (menetlus nr: 
512274), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 29.09.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.