Subject: Fwd: [Päring#1000370640] FW: Finantsinspektsiooni kiri
From: "RTK Dokumendihaldus RTK" <[email-masked]>
To: "Kaja Kruus" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 May 2024 11:27:52 +0300

Parimate soovidega

Kaja Kruus
RTK Dokumendihaldus- ja arhiiviteenuse osakond

---- Edastatud teade kasutajalt RTK Toetused <[email-masked]> ---

Kellelt: RTK Toetused <[email-masked]>
Kellele: RTK Dokumendihaldus RTK <[email-masked]>
Teema: FW: Finantsinspektsiooni kiri
Kuupäev: 29.05.2024 21:50:22

From: Pille-Kristin Täht <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 29, 2024 3:00 PM
To: RTK Toetused <[email-masked]>
Subject: Finantsinspektsiooni kiri

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!
Tere

Juuresolevana edastan Finantsinspektsiooni kirja nr 3.3-3/3132 koos 
lisadega.

Lugupidamisega

Pille-Kristin Täht
juhatuse liikme assistent|Assistant to the Member of the Management Board
Finantsinspektsioon
Sakala 4, Tallinn 15030, Eesti|Estonia+372 668 0518
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
twitter.com/FI_uudised
www.fi.ee <http://www.fi.ee>

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev elektronkiri ja selle lisad on 
adresseeritud üksnes selle saajaks märgitud isikule ning on 
konfidentsiaalsed. Elektronkirja või selle osa avalikuks tegemine või loata 
kasutamine ei ole lubatud. Kiri iseseisvalt ei loo õigussuhteid ega ole 
käsitletav lepinguna. Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult, 
siis palume teil sellest koheselt teavitada sõnumi saatjat elektronkirja 
teel ning kustutada elektronkiri koos kõikide selle lisadega oma 
arvutisüsteemist.

CONFIDENTIALITY DISCLAIMER: The e-mail and its attachments are intended only 
for the use of the person to whom it is addressed and is confidential. Any 
unauthorised disclosure or dissemination, either in whole or in part, is 
prohibited. This e-mail does not create any legal relations nor be treated 
as contract. If you have received this e-mail in error, please notify the 
sender via e-mail and delete this e-mail and its attachments from your 
system.---- Edastatud teate lõpp ---