Subject: TÜ Eesti Geenivaramu selgitustaotlus IGUS rakendamise kohta
From: Tartu Ülikool <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Aug 2026 15:45:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tuletame meelde, et esitasime Teile 29.05.2026 selgitustaotluse, millele 
ootame vastust.

Teiega on jagatud Tartu Ülikooli dokumendihalduse infosüsteemi kaudu 
dokumenti, mis asub järgneval aadressil:
https://dok.ut.ee/sharing/?page=view_shared_item 
<https://dok.ut.ee/sharing/?page=view_shared_item&item_id=2755925332&key=6dfa269c3049c6d2112de79d9be62cfe00437f06&lang=et> 
&item_id=2755925332&key=6dfa269c3049c6d2112de79d9be62cfe00437f06&lang=et

Lugupidamisega
-- 
Ene Mölder
eelarve ja lepingute spetsialist
[email-masked]
+372 507 1174