Subject: RE: Aegviidu ÜVK teostusjoonis
From: Marko Raid | Aquare OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Laur Kõiv' <[email-masked]>, "'Veiko Reinmets'" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 09:32:10 +0300

Tere

Saadan muudetud projektilahenduse kooskõlastamiseks.

Projekti link: https://www.dropbox.com/t/1GVrUp6VbJTw28RH

Marko Raid

Projektijuht

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Laur Kõiv <[email-masked]>
Sent: Friday, 21 March 2025 15:38
To: Veiko Reinmets <[email-masked]>
Cc: Marko Raid <[email-masked]>
Subject: RE: Aegviidu ÜVK teostusjoonis

Tere

Oleme tutvunud esitatud materjalidega ning esitame tähelepanekud:

Juhime tähelepanu, et esitatud materjalid ei ole kooskõlas rajatud
tehnovõrkude paiknemisega.

Sealhulgas juhime tähelepanu, et möödaehitamine on toimunud ka riigiteega
nr 13 Jägala-Käravete tee maaüksusel km 38,63, kus veetorustiku,
kanalisatsioonitorustiku ja survelise kanalisatsioonitorustiku asukoht
erineb ca 1,5 m kooskõlastatud projektist.

Seega palume koostada projekti uus versioon vastavalt rajatud tehnovõrkude
paiknemisele.

Projekti koostamisel juhinduda Transpordiameti juhendist:
<https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel ning palume esitada komplektne uus
projektlahendus vastavalt rajatud tehnovõrkude paiknemisele (seletuskiri,
asendiplaanid, ristmeväljajoonised, pikiprofiilid, IKÕ plaanid jne).

Seletuskirjas palume selgitada ja põhjendada, miks rajati tehnovõrgud
riigitee maaüksusel Aquare OÜ, tööst nr AQ23243 „Aegviidu alevi ÜVK
laiendamise projekteerimistööd“ tunduvalt erinevale asukohale.

Veetorustiku, kanalisatsioonitorustiku ning tuletõrjehüdrandi paiknemine
riigitee nr 13 Jägala-Käravete tee maaüksusel km 37,96-38,02 ca 3,9 m
nihkes (sh tuletõrjehüdrandi paiknemine erineb ca 15 m) ning veetorustiku,
kanalisatsioonitorustiku ja survelise kanalisatsioonitorustiku paiknemine
riigitee nr 13 Jägala-Käravete tee maaüksusel km 38,63 ca 1,5 m nihkes.

Lisaks juhime tähelepanu, et riigitee nr 13 Jägala-Käravete tee maaüksusel
km 38,00 rajatud tuletõrjehüdrandi paiknemine erineb kooskõlastatud
projektist ca 15 m.

Kooskõlastatud projekti kohaselt oli tuletõrjehüdrant planeeritud Jaama tn
13a mahasõidu juurde ning vastav juurdepääs hüdrandile oli tagatud.

Hetkel puudub hüdrandile juurdepääs, seega palume selgitada seletuskirjas
ning projekti asendiplaanil kajastada, kuidas on tagatud juurdepääs
rajatud hüdrandile riigitee nr 13 Jägala-Käravete tee maaüksusel km 38,00.

Korrigeeritud materjalid palume esitada kas minu e-mailile või e-posti
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Veiko Reinmets <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 19, 2025 12:17 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Aegviidu ÜVK teostusjoonis

Tere

Päästeamet on omapoolse kooskõlastuse andnud kasutusloa dokumentidele.

Lugupidamisega,

Veiko Reinmets

RTS Infra Eesti OÜ

/projektijuht/

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 56 250 661

  _____

Saatja: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 19. märts 2025 11:56
Adressaat: Veiko Reinmets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: RE: Aegviidu ÜVK teostusjoonis

Tere

Tänan vastuse eest.

Kuid, palume täpsustada, kuidas on tagatud hüdrandile juurdepääs ja kas
antud hüdrandi paiknemise lahendus on kooskõlas Päästeametiga?

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Veiko Reinmets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 19, 2025 11:45 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Ed: Aegviidu ÜVK teostusjoonis

Tere

Vabandan vastuse viibimise pärast, kuna meie projekteerija oli töölt
eemal.

Hüdrandi nihutamine on tingitud olukorrast, kus hüdrant jääb tupikusse ja
sellega seoses on oht tarbevee kvaliteedile.

Antud lahendus on kooskõlastatud vee ettevõttega.

Lugupidamisega,

Veiko Reinmets

RTS Infra Eesti OÜ

/projektijuht/

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 56 250 661

>>*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***

>>

>>Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud

>>ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja

>adressaadid.

>>E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud

>>loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

>>Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage

>>sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

>>

>>This e-mail and any attachments may contain confidential and

>>privileged information. If you are not the intended recipient, please

>>notify the sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and

>>destroy any copies. Any dissemination or use of this information by a

>>person other than the intended recipient is unauthorized and may be
illegal.

  _____

Saatja: Marko Raid | Aquare OÜ
Saadetud: kolmapäev, 19. märts 2025 10:40
Adressaat: Veiko Reinmets
Teema: RE: Aegviidu ÜVK teostusjoonis

Tere

Saadan muudetud projekti lingi:
<https://www.dropbox.com/scl/fo/3767m73mac85qgr8lrkl5/ANs02rQnGRs2qKUsgbmA
mbQ?rlkey=stwkhcvro5c5te7ysas117zzr&st=y196fqbl&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/3767m73mac85qgr8lrkl5/ANs02rQnGRs2qKUsgbmAm
bQ?rlkey=stwkhcvro5c5te7ysas117zzr&st=y196fqbl&dl=0

Muutsime:

1.	Asendiplaani joonised
2.	Pikiprofiilid
3.	Veesõlmede skeemid
4.	Mahuloend
5.	TRAM IKÕ joonis

TRAM-i viidatud ristmevälja joonist ei koostanud, kuna seal ei ole me
millegigi ristumas.

Marko Raid

Projektijuht

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Veiko Reinmets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, 5 February 2025 10:09
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked];
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: Kristen Veibri < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Ed: Aegviidu ÜVK teostusjoonis

Tere

Edastan Transpordiameti kirjaliku seisukoha.

Marko kas saad lisada projekti ja teha uue IKÕ plaani?

Kasutuse ja muudatuse kohta lisame eraldi seisukoha.

Lugupidamisega,

Veiko Reinmets

RTS Infra Eesti OÜ

/projektijuht/

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 56 250 661

  _____

Saatja: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>

Saadetud: kolmapäev, 5. veebruar 2025 10:02
Adressaat: Veiko Reinmets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: RE: Aegviidu ÜVK teostusjoonis

Tere

Oleme nõus kaaluma lahendust, et rajatud tehnovõrke ei pea kooskõlastatud
projekti kohaselt ümber ehitama, vaid tuleb koostada projekti uus versioon
vastavalt rajatud tehnovõrkude paiknemisele.

Projekti koostamisel juhinduda Transpordiameti juhendist:
<https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel ning palume esitada komplektne
projektlahendus (seletuskiri, asendiplaanid, ristmeväljajoonised,
pikiprofiilid, IKÕ plaanid jne).

Seletuskirjas palume selgitada ja põhjendada, miks rajati tehnovõrgud
riigitee maaüksusel Aquare OÜ, tööst nr AQ23243 „Aegviidu alevi ÜVK
laiendamise projekteerimistööd“ tunduvalt erinevale asukohale.

Samuti tuleb selgitada ning projekti asendiplaanil kajastada, kuidas on
tagatud juurdepääs rajatud hüdrandile riigitee nr 13 Jägala-Käravete tee
maaüksusel km 38,00.

Transpordiameti kinnistule kavandatud tehnovõrkudele tuleb koostada uued
isikliku kasutusõiguse ala plaanid vastavalt Transpordiameti juhendi
„Nõuded tehnovõrkude ja -rajatiste teemaale kavandamisel“ lisas 6 välja
toodud nõuetele.

Tehnovõrgu omanikul tuleb Transpordiametiga sõlmida uus kokkulepe tee
maale tehnovõrkude ja -rajatiste talumiseks.

Transpordiametile saab esitada kooskõlastamiseks projektlahenduse
elektroonselt e-posti aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Lisame juurde, et peale projekti uue versiooni kooskõlastamist ning IKÕ
notariaalsete lepingute sõlmimist on Transpordiametil võimalik nõustuda
kasutusloa menetlusega.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

  _____

Saatja: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 23. detsember 2024 09:01
Adressaat: Veiko Reinmets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: RE: Aegviidu ÜVK teostusjoonis

Tere

Palume kajastada rajatud tehnovõrkude sügavuse ja kaitsehülsside tugevuste
andmed üheselt ka pdf failides.

Lisaks puudusid mõõdistuselt rajatud tehnovõrkude sügavuste andmed antud
asukohas riigitee maaüksusel.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Veiko Reinmets < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, December 18, 2024 10:07 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Aegviidu ÜVK teostusjoonis

Tere

Vabandame vastuse viibimise pärast.

Edastame täpsustatud teostusjoonise Aegviidu alevis.

Lugupidamisega,

Veiko Reinmets

RTS Infra Eesti OÜ

/projektijuht/

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 56 250 661

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.