Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 02:09:42 +0300

Jõgeva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/07830 
aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Iravere küla, 14122 Kantküla-Rääbise 
tee // Alajaama // Kantküla, 36 Jõgeva-Mustvee tee // Joosti // Kiige-Otsa 
// Masti // Poeli // Rõngassaba // Sepa // Sigala // Tenno (110kV õhuliin 
Jõgeva - Kantküla L130B. Kantküla ühendusliin) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
42 lg 7 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27926323>  (menetlus nr: 
557400), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõgeva Vallavalitsus) või menetleja (KEA MÄESEPP) poole.