Subject: RE: 20240514_BALTOPS24_EED2207_09-10JUN24
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 12:08:17 +0300

Tere

Palume kooskõlastust manuses olevale NOTAM taotlusele BaltOps õppuse jaoks.

Allkirjastatud Mereväe ja AMC poolt.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Nooremstaabiohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 14, 2024 1:41 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: RE: 20240514_BALTOPS24_EED2207_09-10JUN24

Tere!

Kuna alla kattub EED2114 ja EED2113 ( 
<https://aim.eans.ee/sites/default/files/forms/aim_published_sup/EE-eSUP-2024-06.pdf> 
AIP SUP 06/2024) palun saada mereoperatsioonide keskuse kooskõlastust.

Lisaks ka AMC kooskõlastust, sest ohuala kõrgusvahemik, mis ulatub 
kontrollitud õhuruumi (üle FL95), nõuab AMC kooskõlastust.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 14, 2024 1:12 PM
To: Diana Krotova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 20240514_BALTOPS24_EED2207_09-10JUN24

Tere

Palume kooskõlastust manuses olevale NOTAM taotlusele BaltOps õppuse jaoks.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Nooremstaabiohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.