Subject: Kutse esinema Harjumaa VI Omavalitsuspäeval Maardus
From: "meedia" <[email-masked]>
To: "Karmen Joller - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Ailar Lyra" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 16:03:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Karmen Joller,

Edastame Teile manuses kutse esineda ettekandega Harjumaa VI 
Omavalitsuspäeval Maardus.

Harjumaa VI Omavalitsuspäev toimub 30. oktoobril 2026 Maardu linnas ning 
seekordse päeva keskmes on tervisedendus, kohaliku omavalitsuse ja riigi 
koostöö ning sotsiaalse võrgustiku ühine vastutus inimeste elukvaliteedi 
tõstmisel.

Meil oleks väga hea meel, kui Teil oleks võimalik jagada riigi vaadet 
tervisedenduse, ennetuse ning kohalike omavalitsuste rolli kohta inimeste 
heaolu toetamisel. Teie kogemus sotsiaalvaldkonna juhtimisel ning ülevaade 
riiklikest suundadest annavad arutelule olulise ja laiapõhjalise mõõtme.

Manuses edastame ka kava projekti, milles võib veel tulla täpsustusi.

Palume Teil võimalusel kinnitada oma ettekande teema hiljemalt 6. juuliks 
2026 e-posti aadressil  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked].

Täname Teid väga meeldiva koostöö eest ning loodame Teid näha HOP 2026 
programmis.

Lugupidamisega,

   Aurika Sin-Kerra

   Maardu linnapea

   +372 6060 702

    [email-masked] <mailto:[email-masked]>

   Kallasmaa 1, Maardu 74111

   🌐  <http://www.maardu.ee/> www.maardu.ee