Subject: P23119_Aindu_aiad_PP_TL_2024.11.07
From: "Lauri Lillmann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 13:41:44 +0200

Tere

OÜ Reaalprojekt on koostanud Oda OÜ tellimusel projekti Aindu Aiad teede
põhiprojekti

Projektis on ette nähtud ehitada Aindu aiad kinnistule riigi tugimaanteelt
nr 50 Viljandi tee olemasolevate juurdepääsuteede ümber projekteerimine ja
laiendamine km 1.063 ja km 1.270 ning kinnistu sisese teedevõrgu, parkla
ja turuplatsi projekteerimine. Projekt on koostatud vastavalt
Transpordiameti, Telia Eesti AS ja Elektrilevi OÜ poolt väljastatud
nõuetele ja tehnilistele tingimustele ning Tellija soovile.

Käesolevaga palume koostatud projektmaterjalid kooskõlastada.

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Projekt on alla laetav
<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:u:/s/ProjektiPank/EZ36XM143bZPo7Sou_
Ugi0gBl4c2svAVlpal8m8H-v1_1g?e=FpZl2m>
P23119_Aindu_aiad_PP_TL_2024.11.07.asice

Lisa:

1.

	PT_TRAM_Küüni
2.

	PT_TRAM_Vana-Aindu

Lugupidamisega

Lauri Lillmann

projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Tel. +372 608 1100

Mob. +372 51 13 525

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.