Subject: 2026.05.18 korrigeeritud Vainopõllu mü DP
From: Reet Türkson <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 13:31:13 +0300

Tere!

Tegin Külitse Vainopõllu detailplaneeringule uue lahenduse ülevaatamiseks:

2026.05.15 Vainopõllu DP korrigeeritud 
<https://terlander-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/info_terlander_ee/IgCITI21ERHCTZTDvY56QO7uAVRkZ7af4dZnDA5uG1I0u6k?e=aZTSIP>

Seletuskirjast on kaustas Wordi versioon, milles on kõik tehtud muudatused 
automaatse võrdlusega esile toodud.

Kui on mõtteid, mida muuta või veel vaja täpsustada, siis võib mulle 
helistada või kirjutada.

Kui oleme jõudnud sobiva lahenduseni, siis saadan planeeringu 
allkirjastatult kooskõlastamiseks.

Heade soovidega

Reet Türkson

Terlander OÜ projektijuht, maastikuarhitekt-planeerija
tel 5566 2920,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Registrikood 16540224 │ Kontor: Tartu linn, F. Tuglase tn 19, III korrus, 
ruum 310 │ terlander.ee  <https://terlander.ee/>