Subject: ELSA Day Tartus
From: "Birgit Gross - ELSA Estonia" <[email-masked]>
To: "Tarturk info" <[email-masked]>
Cc: "Anett Arumaa - ELSA Estonia" <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 13:24:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mina olen Birgit Gross, ELSA Estonia akadeemiliste tegevuste asepresident 
2024/2025. Pöördun Teie poole seoses koostöö võimalusega, mis on seotud 
rahvusvahelise juuratudengite organisatsiooniga ELSA.

Novembris leiab iga-aastase inimõiguste kampaania (Annual Human Rights 
Campaign) raames aset ELSA Day, mis on tervet rahvusvahelist võrgustikku 
ühendav üritus. Selle raames korraldavad kõik ELSA liikmesriigid samal ajal 
ürituse, mille eesmärk on tõsta teadlikkust inimväärikusest ning inimõiguste 
kaitsmise olulisusest.

Selle aasta kitsamaks teemaks on karistusõigus ja inimõigused. Mõtlen, et 
oleks huvitav paneeldiskussioonis käsitleda põhiõigusi kriminaalmenetluses. 
Täpsemalt kuidas viia läbi võimalikult efektiivne ja kiire 
kriminaalmenetlus, aga samas tagada inimestele nende põhiõigused, nt õigus 
eraelu puutumatusele ja sõnumi saladusele. Samuti millal ja kui 
intensiivselt neid õigusi riivatakse ning kuidas ja mis juhtudel kasutatakse 
jälitamist (ka tõendite lubatavus kohtus). Paneeldiskussioonidesse soovin 
leida krimiadvokaati, karistusõigusele spetsialiseerunud kohtunikku, 
prokuröri ja uurija, et arutelus oleksid esindatud erinevad nägemused.

ELSA Day toimuks sel aastal 28. novembril Tartus. Asukohad on veel 
täpsustamisel. Ka kellaaeg on täpsustamisel, aga pigem toimib üritus 
õhtupoolikul.

Kas oleksite nõus olema üritusel üks esinejatest? Kutsume teid esinema Tartu 
ELSA Dayle. Lisaks uurin, kas oleks võimalik korraldada üritus Tartu 
Ringkonnakohtus (Veski tänava hoone)? Järgnevates meilides räägiksin ka 
detailidest lähemalt.

Parimate soovidega

Birgit Gross
Vice President in charge of Academic Activities
ELSA Estonia 2024/2025
+372 5682 1976
Kaarli pst 3
10119 Tallinn

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4ypdaPdiNSwm6qpACPihYIvc_admPmVk-DUVef6BqqsNEdHRhxRjhbXcJphGMBz65Dgsj8bpPIY88QQ>