Subject: Küsimus seoses usuliste ühenduste toetuse otusega
From: Marten Põld <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 09:08:55 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kirjutan teile 3D Koguduses seoses Usulise ühenduse, usuliste ühenduste 
katusorganisatsiooni ja riiklikult akrediteeritud konfessionaalse kõrgkooli 
toetuse 2026 taotlusvooruga.

3D Koguduse taotlusele tuli vastus, et seda ei rahuldata põhjusel, et see 
esitati peale taotlusvooru lõppu 18. mail. See info ei vasta aga tõele. 
Avaldus edastati digitaalselt allkirjastatuna meili teel õigeaegselt 15. 
mail, kuid 18. mail võeti Siseministeeriumi poolt ühendust sooviga saada 
avaldus teises failiformaadis ning seda kiiresti ka tegime. Ametlikes 
taotluse kirjeldustes ei olnud kirjas kindlat formaati, kuidas peab taotluse 
edastama, seega sai meiepoolne avaldus edastatud õigeaegselt ja korrektselt.

Selle info valguses sooviksin täpsustusi, miks arvestati meie taotluse 
esitamise kuupäev hilisemaks, arvestades fakti, et edastasime selle 
tegelikult õigeaegselt ning ametlikes dokumentides ei olnud otseselt ära 
märgitud faili formaati, mida soovitakse. Kas taotluse vastus oleks võimalik 
tegeliku info valguses uuesti üle vaadata?

Aitäh ja kõike paremat

Marten Põld
+372 53057180

3D Kogudus
https://3dkogudus.ee/
  <https://3dkogudus.ee/sites/all/themes/ten/og-image-1200.png>