Subject: Väike-Maarja valla tuuleala nr 6 detailplaneeringu eskiislahenduse ja keskkonnamõju strateegilise hindamise aruande eelnõu avalikustamine
From: Jüri Triletski <[email-masked]>
To: VÄIKE-MAARJA VALLAVALITSUS <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Apr 2026 12:56:34 +0300

Tere

Siseministeerium tänab kaasamise eest Väike-Maarja valla territooriumil
asuva tuuleala nr 6 detailplaneeringu lähteseisukohtade ning keskkonnamõju
strateegilise hindamise programmi koostamise protsessi.

Anname teada, et kõnealune tuuleala nr 6 jääb välja Sisekaitseakadeemiale
eraldatud piiratud kasutusega õhuruumi piiridest piisavale kaugusele, et
mitte avaldada mõju Sisekaitseakadeemia ja sisejulgeoleku valdkonna
asutuste tegevustele Väike-Maarja õppekeskuses ning õhuruumis.

Tulenevalt eelnevast ei ole Siseministeeriumil nimetatud detailplaneeringu
lähteseisukohtade ja keskkonnamõju strateegilise hindamise programmi osas
ettepanekuid ega piiravate tingimuste seadmise vajadusi.

Lugupidamisega

Jüri Triletski
nõunik
Siseministeerium

+372 612 5201
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>