Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 15032202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 6 Mar 2025 09:33:55 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 15032202550 
Teid puudutava lahendi.

Kinnisasja omaniku loobumine omandist.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8531264&turva=1a5c620b88c4d7e9152feb742ab906bf> 
&teade=8531264&turva=1a5c620b88c4d7e9152feb742ab906bf

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 15032202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8531264&turva=1a5c620b88c4d7e9152feb742ab906bf> 
&teade=8531264&turva=1a5c620b88c4d7e9152feb742ab906bf

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8531264&turva=1a5c620b88c4d7e9152feb742ab906bf> 
&teade=8531264&turva=1a5c620b88c4d7e9152feb742ab906bf

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court