Subject: RE: 3585 Soldina raudteejaama elektriliitumine_TRAM nõuded_06.10.2025
From: "Ilja Galkin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Arvo Veltri'" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Oct 2025 15:52:35 +0300

Tere,

Saadan täiendatud projekt läbivaatamiseks ja kooskõlastamiseks

Tervitades,

Ilja Galkin

Keskkonnaprojekt OÜ

From: Arvo Veltri [mailto:[email-masked]]
Sent: Monday, 6 October 2025 09:54
To: Ilja Galkin <[email-masked]>
Subject: 3585 Soldina raudteejaama elektriliitumine_TRAM nõuded_06.10.2025

Teie 02.10.2025

Meie 06.10.2025 nr 7.1-2/25/15285-3

Ilja Galkin

OÜ KESKKONNAPROJEKT

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elektripaigaldidte projekti töö nr 3585

kooskõlastusest keeldumine riigitee nr 13189

tee piirides ja tee kaitsevööndis Soldina külas

Ida-Virumaal

Esitasite Transpordiametile kooskõlastamisele elektripaigaldiste
ehitusprojekti milles kavandatakse õhuliinide demonteerimist, alajaama,
keskpinge ja madalpinge maakaablite (edaspidi tehnovõrgud) ehitamist
riigiteede nr 13148 Narva – Arumäe tee km 4,33-4,36, nr 13149 Lapiotsa –
Soldina tee km 3,29-3,50 ja nr 13189 Soldina jaama tee km 0,20-0,73
maaüksuste piires (teemaal) ja tee kaitsevööndis Soldina külas
Narva-Jõesuu linnas Ida-Virumaal.

Ei saa nõustuda tehnovõrkude paigutusega riigitee nr 13189 tee piirides km
0,20 -0,73 (EhS § 99 lg 3, lg 4):

1.	Puudub ristlõikejoonis ristumisel riigitee nr 13189 km 0,20 –
palume lisada;
2.	Puuduvad riigitee nr 13189 km 0,28 teetruubi andmed, kuidas on
lahendatud tehnovõrkude ristumine teetruubiga (bet 2x D=1,0 m) – palume
selgitada, lahendus kanda joonisele;
3.	Alajaama esiserv peab riigitee katte servast jääma 5,0 m või
kaugemale ja joonisele kandke palun ainult üks lahendus – palume
täiendada;
4.	Maakaablid piki riigiteed nr 13189 km 0,20-0,73 ei saa nõustuda
asukohaga riigitee asfaltkattest ca 0,7 m kaugusel, kruuskattega
tugipeenras – maakaablid palume nihutada riigitee asfaltkattest 3,0 m
kaugusele.

Teiste riigiteede kohta mille tee piirides on tehnovõrke kavandatud
märkuseid ei ole.

Palume Projekti täiendada ja lisada vajalikud puuduvad materjalid ning
esitada uuesti kooskõlastamisele aadressil [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  .

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Ilja Galkin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 2, 2025 2:24 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: 'Arvo Veltri' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 3585 Soldina raudteejaama elektriliitumine Narva-Jõesuu linn
Ida-Virumaa

Tere,

Saadan projekt läbivaatamiseks ja kooskõlastamiseks

Tervitades,

Ilja Galkin

Keskkonnaprojekt OÜ

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
[mailto:[email-masked]]
Sent: Thursday, 25 September 2025 10:15
To: OÜ KESKKONNAPROJEKT <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Nõuded elektripaigaldiste ja tehnovõrkude projekteerimiseks
riigiteede nr 13149 ja nr 13148 tee piirides ja tee kaitsevööndis Soldina
külas Ida-Virumaal

Registreerimise kuupäev: 25.09.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/15285-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>