Subject: Tänuavaldus
From: "Karel Kurvits" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 08:59:42 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere lgp Põhja päästekeskus

Tallinna Kiirabi palub edastada tänuavalduse Muuga päästjatele, kellega
koostöös lahendati raske tööõnnetus, kus töötaja kukkus prügipurustisse,
mille tagajärjel toimus ülajäseme amputatsioon.

Sündmus toimus 19.05.2026, Maardus, Lao tn 5.

Tänu Muuga PK päästjate kiirele reageerimisele ja professionaalsele
tegutsemisele žguti paigaldamisel ning traumapatsiendi oskuslikule
käsitlusele, koostöös kiirabibrigaadidega, päästeti 55 aastase mehe elu,
kes transporditi "punase traumaga" PERH´i, kus ta liikus edasi
traumakirurgide hoole alla ning tänaseks on tema seisund stabiilne.

Seoses antud sündmusega edastab Tallinna Kiirabi tuhat tänu suurepärase
koostöö eest.

Lugupidamisega

Karel Kurvits

operatiivjuht

Operatiivosakond

Tallinna Kiirabi

+372 5663 4617